1. Log in now to remove adverts - no adverts at all to registered members!

1860 Munich v FC Kaiserslautern

Discussion in 'Bundesliga' started by Cillit Bang, Mar 2, 2014.

  1. Cillit Bang

    Cillit Bang Active Member

    Joined:
    Feb 6, 2011
    Messages:
    786
    Likes Received:
    67
    Hi, Hull City AFC fan in peace!

    Myself and a few of my football supporting mates are coming to Munich for a few nights (and days to celebrate most of them turning 40) on the weekend of March 21st- 24th and are in need of some touristy info.
    1- what's the crack regards tickets? Do we pay on the gate or have to have tickets?
    2- can we bring a banner inside the stadium? Nothing offensive! We (Hull City) are having a disagreement with our current owners over a name change idea he's had!
    3- the 1860 Munich game is on the Sunday so can anyone point us in the right direction where we could watch Hull City play WBA on live tv?

    All help will be greatly received. Thanks for your help.

    Up The Tigers!!!
     
    #1
  2. Cillit Bang

    Cillit Bang Active Member

    Joined:
    Feb 6, 2011
    Messages:
    786
    Likes Received:
    67
    Hallo, fan Hull City AFC in Frieden!

    Mich und ein paar von meine Freunde unterstützen Fußball kommen nach München für ein paar Nächte (und Tage feiern die meisten von ihnen drehen 40) am Wochenende von 21.-24. März und brauchen einige touristische Informationen

    1 - sieht was ist der Riss Tickets? Wir bezahlen am Tor oder haben Eintrittskarten zu?
    bringen 2-kann wir einen Banner im Stadion? Nichts anstößig! Wir (Hull City) haben eine Meinungsverschiedenheit mit unserer derzeitigen Besitzer über eine Idee hatte er zu ändern!
    3-das 1860-München-Spiel ist am Sonntag also kann jemand zeigen uns in die richtige Richtung, wo wir Hull City WBA live im Fernsehen spielen beobachten konnte?

    Jede Hilfe wird stark empfangen werden. Vielen Dank für deine Hilfe.

    Bis die Tiger!!!


    meine aufrichtige Entschuldigung für die schlechten Übersetzungen. Vielen Dank für Ihre Hilfe
     
    #2

Share This Page